Philips SHE4205BK/00 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHE4205BK/00 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wietse S. 26-04-2017

Prijs kwaliteit perfect!

Ik gebruik de oortjes nu ongeveer 2 weken, en topt op heden bevallen ze mij prima!

Ik ben radio-DJ en muziek is erg belangrijk voor mij, niet alleen als ik een uitzending aan het maken ben maar ook daar buiten wil ik optimaal van muziek kunnen genieten. Daarvoor zijn een paar dingen belangrijk.

Zo vind ik het fijn als ik in een drukke plek zit als bijv. het openbaar vervoer dat ik gewoon naar mijn muziek kan luisteren zonder last te hebben van anderen en zonder dat anderen last van mij hebben. Omdat de oortjes fijn zijn vormgegeven en precies in het oor vallen Hoeft niet de muziek extreem hard gezet te worden om er goed naar te kunnen luisteren. Maar wel kan komen de belangrijke geluiden door zodat je bijv. op de fiets het verkeer nog wel kan horen.

Ook is bellen met de oortjes natuurlijk van groot belang en de bediening die daarbij hoort via de oortjes zelf. Ook dit werkt er goed en ben je goed verstaanbaar en kan je de ander met wie je aan de telefoon bent ook goed verstaan. De bediening werkt eenvoudig, voor zowel opnemen als muziek bediening.

Kortom, voor de prijs die je betaald krijg je prima oortjes!

Pluspunten

• Prijs - kwaliteit
  • Fijn in oor
  • Prima kwaliteit muziek

Minpunten

• Dunne kabel